📌Magyar Péter milliókért hirdeti a lopott kampánydalát a Facebookon és a YouTube-on
Úgy tűnik, hogy a Tiszánál elégedetlenek a kampánydal sikerével, hiszen más magyarázat nincs arra, hogy megpróbálják elárasztani az egész internetet a svéd együttestől lopott dallal.
Radnai Márk, Magyar Péter barátja, a rendezője annak a „kampánydalnak”, amelyet mind jobb-, mind baloldali szakértők giccsesnek tartanak, és amely a politikai kliséken túl semmilyen eredetiséget nem hordoz magában. Sőt, a videó feltételezett külföldi ihletése akár plágiumnak is minősülhet.
A klisĂ©kkel teli, modoros Ă©s hamisan forradalmi, sablonos jelszavakbĂłl állĂł dal legmĂ©lyebb pontja nyilvánvalĂłan az, amikor egy CGI-vel kreált oroszlán megmozdul a LánchĂd egyik tartĂłpillĂ©rĂ©n.
Azt már megszoktuk, hogy Magyarországon a baloldali kampánydalok, kampányok Ă©s kormányzati programok is kĂĽlföldi ihletĂ©sűek, Ăgy ebben Magyar PĂ©terĂ©k sem tudtak elĹ‘djeiktĹ‘l elszakadni. Csakhogy most az USAID-pĂ©nzek helyett egy svĂ©d copy-paste dalt kapott a balos közössĂ©g.
A dallal valĂłszĂnűleg Magyar PĂ©ter sem elĂ©gedett, mert mindent elkövet, hogy a sikertelensĂ©g ellenĂ©re kozmetikázott számokat mutathasson, ezĂ©rt nagyĂvű kampányba kezdtek, Ă©s lĂ©nyegĂ©ben minden lĂ©tezĹ‘ felĂĽleten elkezdtĂ©k hirdetni.
A Tisza Párt Facebook-oldalán jelen pillanatban 70 fizetett politikai hirdetĂ©s fut, Ă©s most a legtöbb pĂ©nzt a kampánydal nĂ©pszerűsĂtĂ©sĂ©re költik. Legalább 1 milliĂł forintot fordĂtanak csak erre az egy dalra.
⚠️ A hirdetési adatokból azonban jól látszik, hogy a kampánydal nem éri el a fiatalokat, hiszen javarészt idősek nézik meg.
Ăšgy tűnik, hogy a kampánydal organikusan (vagyis hirdetĂ©s nĂ©lkĂĽl) nem tudott nagy tömegeket elĂ©rni, ezĂ©rt MagyarĂ©k a Google felĂĽletein, Ăgy a YouTube-on is hirdetni kezdtĂ©k.
A YouTube-on a Tisza Párt összesen 57 hirdetést adott fel, és a tiszás kapucnis pulóver mellett a külföldről másolt dalt is reklámozzák.
MagyarĂ©k egyĂ©bkĂ©nt jelentĹ‘s hirdetĹ‘nek számĂtanak a YouTube-on, eddig összesen 13,5 milliĂł forintot költöttek el, videĂłnkĂ©nt nagyjábĂłl 120-140 ezer forintot áldozva a megjelenĂ©sekre. TermĂ©szetesen volt olyan idĹ‘szak is, amikor 700 ezer forintot is elhirdettek egyetlen videĂłra.
Ez a kapkodó kampány és a rengeteg hirdetés egyértelműen azt jelzi, hogy Magyar Péter elégedetlen a dal minőségével, és tisztában van azzal, hogy ha nem hirdetik, a nézettségi adatok sem lesznek látványosak. Éppen ezért minden létező platformon több százezer forintot költenek a dal reklámozására.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése