📌Magyar Péter milliókért hirdeti a lopott kampánydalát a Facebookon és a YouTube-on

Úgy tűnik, hogy a Tiszánál elégedetlenek a kampánydal sikerével, hiszen más magyarázat nincs arra, hogy megpróbálják elárasztani az egész internetet a svéd együttestől lopott dallal.

Radnai Márk, Magyar PĂ©ter barátja, a rendezĹ‘je annak a „kampánydalnak”, amelyet mind jobb-, mind baloldali szakĂ©rtĹ‘k giccsesnek tartanak, Ă©s amely a politikai klisĂ©ken tĂşl semmilyen eredetisĂ©get nem hordoz magában. SĹ‘t, a videĂł feltĂ©telezett kĂĽlföldi ihletĂ©se akár plágiumnak is minĹ‘sĂĽlhet.

A klisékkel teli, modoros és hamisan forradalmi, sablonos jelszavakból álló dal legmélyebb pontja nyilvánvalóan az, amikor egy CGI-vel kreált oroszlán megmozdul a Lánchíd egyik tartópillérén.

Azt már megszoktuk, hogy Magyarországon a baloldali kampánydalok, kampányok és kormányzati programok is külföldi ihletésűek, így ebben Magyar Péterék sem tudtak elődjeiktől elszakadni. Csakhogy most az USAID-pénzek helyett egy svéd copy-paste dalt kapott a balos közösség.

A dallal valószínűleg Magyar Péter sem elégedett, mert mindent elkövet, hogy a sikertelenség ellenére kozmetikázott számokat mutathasson, ezért nagyívű kampányba kezdtek, és lényegében minden létező felületen elkezdték hirdetni.

A Tisza Párt Facebook-oldalán jelen pillanatban 70 fizetett politikai hirdetés fut, és most a legtöbb pénzt a kampánydal népszerűsítésére költik. Legalább 1 millió forintot fordítanak csak erre az egy dalra.

⚠️ A hirdetĂ©si adatokbĂłl azonban jĂłl látszik, hogy a kampánydal nem Ă©ri el a fiatalokat, hiszen javarĂ©szt idĹ‘sek nĂ©zik meg.

Úgy tűnik, hogy a kampánydal organikusan (vagyis hirdetés nélkül) nem tudott nagy tömegeket elérni, ezért Magyarék a Google felületein, így a YouTube-on is hirdetni kezdték.

A YouTube-on a Tisza Párt összesen 57 hirdetést adott fel, és a tiszás kapucnis pulóver mellett a külföldről másolt dalt is reklámozzák.

Magyarék egyébként jelentős hirdetőnek számítanak a YouTube-on, eddig összesen 13,5 millió forintot költöttek el, videónként nagyjából 120-140 ezer forintot áldozva a megjelenésekre. Természetesen volt olyan időszak is, amikor 700 ezer forintot is elhirdettek egyetlen videóra.

Ez a kapkodó kampány és a rengeteg hirdetés egyértelműen azt jelzi, hogy Magyar Péter elégedetlen a dal minőségével, és tisztában van azzal, hogy ha nem hirdetik, a nézettségi adatok sem lesznek látványosak. Éppen ezért minden létező platformon több százezer forintot költenek a dal reklámozására.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

📌 Kiszámoltuk: Kollár Kinga az egyik leggazdagabb magyar EP-képviselő lehet?

📌 Végleg megdőlni látszik a Telex függetlenségi mítosza

📌 Panyi Szabolcs és az amerikai meló